Şimdi gelirler buraya sizi linçlemeye 5 aylık bebeye kaşık maması mı verilir siz nasıl annesiniz daha çok küçük 1 ay daha bekleyemediniz mi felan filan oysaki bilmezler onlardan daha çok bebeğinizi düşündüğünüzü . Ben 4 aylıkken başladım yoğurtla hiç bir zararını görmedim ilk 3 gün kuralına uyun kaşık maması içinde ben arı mama vermiştim 5 aylıkken kakasında yada midesinde huzursuzluk olmadı bebelacta verdim ama onun kaşık mamasını sevmedi bu süreçte size kolay gelsin 🙂😇