Aley_ Aşıyı olduğumuzda hemşiremiz bir haftaya sulanır, kabuk bağlar sonra iz olarak kalır demişti. Gerçektende öyle olmuştu. Ama morluk ilk kez görüyorum.
Mommyishome cansugn tetanoz aşısı mı verem aşısı mı? Tetanoz aşısının böyle olduğunu hiç duymasdım. Acaba yanlış mı yazdınız? Biz de 5 aylığız daha 1 ay önce kadar kabuk bağladı falan haka iltihap atıyo kırmızı mor gibi kolumuz
OncedenGurme cansugn 2. ayda koldan olduysa bu verem aşısıdır. İltihap toplaması, kabuk bağlaması, şişmesi filan tuttuğunu gösterir ama morarmasını bilemem. Bebeğim 5 aylık oldu, hâlâ iltihap toplayıp duruyor. Doktorumuz aşı tuttuğu için böyle dedi
Zeynepalya_ve_annesi cansugn tetanoz değil verem aşısı kimi vücutta kabuklanır iltihaplanır kimisinde olmaz bizde olmadı kızardı ve geçti 1 ay bile sürmedi kimisinde aylarca iyileşmiyo biraz daha bekleyin geçmezse gösterin doktora
Deletedmom87 ya ben anlamıyorum. iltihaplanmaya sebep olan bi şey için “tuttu” demek ne kadar mantıklı? çok ama çok geçmiş olsun bu arada.
AslanUras07 Birimde ilk morardı hatta biri sıktı mı diye bile düşündüm 🤦♀️ Sonra kızardı şişti iltihaplandı kendi kendine iltihap aktı. Şimdi beş aylığız şişlik var daha iltihaplı 😌