Aydgdu Tugcesilam görebildiğim her posta yazıyorum. Benim kuzenim bebek hemşiresi ve bitki çayı yüzünden yoğun bakıma kaldırılan bebek anlattı. Bebeklerin bağırsakları organları o kadar yeni ki bitki çayları zarar verebiliyor. Gazın bedenlerine bi zararı yok evet acı çekiyoalr siz yorulup uykusuz kalıyosunuz ama sağlıklarına bi zararı yok fakat bitki çaylarının var. Şeker ise kanser hücrelerini tetikleyen bi şey ne kadar uzak o kadar iyi 14,5 aylık bebeğim hiç şeker vermedim.