Oğlum 8 aylık. İlk başta bulama tarzı denedim asla yemedi. Sonra kaşık reddi başladı. Meğer oğlum kendisi yemek istiyormuş. Kendiliğinden blw çocuk yani. ❣️Sorun şu. Mesela omlet yapıyorum eşine parçalarla veriyorum ağzına götürsene kadar mıncık mıncık ediyor tak yere düşüyor. Küçük parçalar veriyorum sanırım korkuyorum bir yandan. Öğürmeler öksürneler oluyor ama normal artık diyorum. Mücver felan seviyor. Ama küçük parçalar verdiğim için hemen parçalıyor. Ne yapmam lazım nasıl vermem lazım. Çok mu panik yapıyorum acaba?