annesininprensesi1 Kızım 57 günlük ve gündüzleri çok zor uyuyan bir bebek ama iki kaşının ortasını parmağımla burnundan kaşının ortasına doğru ovduğumda mayışıp uyumaya başlıyor herhangi bir zararı varmı bilen anneler cevap verebilir mi?
Mrs_Ladybird annesininprensesi1 yeğenimin kaşlarımı okşardım o da öyle mayışırdı severdi kızım da pek etki etmedi 😂
Cerenaslan annesininprensesi1 Hiçte bişey olmaz hoşuna gidiyor, seviyor demek kii hafif hafif okşayabilirsin 🥰 Benim de eşim kızıma yapıyoduu 4-5 aylıkken 😊
Mom9 annesininprensesi1 bende yapardım. Bastırmadğınız sürece zararı olmaz :) yenidoğan çekimi yaptırırken fotocu arkadaşımdan öğrenmiştim. Bebeklerle uğraştığı için maşallah master yapmış gibiydi bebek konusunda 😂