laktas ben de aynen sizin gibi yapıyorum. Önce içindeki tozları çöpe atıp sonra suyu tuvalete döküyorum.
Parçalarını güzelce yıkayıp bezin üzerinde bir gün bekletiyorum iyi kurusun koku yapmasın diye ama çocukla uğraşmak zor oluyor.
ağustostan beri şarjlı dik süpürge kullanıyorum, büyük rahatlık