Gizti Benim bebeğim de öyleydi. İlk doğup eve geldi bir iki gün uyumustumsonra bir haftadan sonra gazı bir basladı bi daha asla ıyumadı ne gece ne de gündüz. Gazı kalmıs olabilir içerisinde bence. Şimdi 4 aylık benimki gündü uyutuyorum kıvranarak on dk sonra kalkıyor, gazını cıkartmama rağmen kalıyor. Gazı tek seferde asla cıkmıyor.