Meleyim Merhabalar güzel anneler. Benim kızım 8 aylıq çok fazla bağırıyor onu yapmaması için ne yapa bilirim ? Önerileriniz nedir?
Deletedmom_9857 Meleyim bir şey yapmazsınIz ki keşif dönemi ilerde bilinçli bağıracak ve yine bir şey yapamıcaksınız 😂