Gzmakman Bebeğim 1 ay 12 günlük eskiden gece gündüz çok güzel emerdi. Şimdi gece uyku sersemliğiyle emiyor. Gündüz 2-3 dk emip bırakıyor. Aç gibi de davranmıyor. Zorla veriyorum ağzına en fazla 5 do emdiği oluyor. İştahsız mı başka neden mi var anlayamadım. Kan değerleri,idrar tahlillerin de sıkıntı yok. Bu bi atak mı ? Sizler de de oldu mu çok üzülüyorum ne yapmalıyım 😥
Mutluaile Gzmakman bazen bizde de öyle oluyor tuvaletini güzel yapıyor mu kilo kaybı felanda yoksa gecer inşallah siZ yine üzerine düşun emdirmeye calisin atak olabilir
Cansu-ata Gzmakman cnm bendede boleydi doymuyordu surekli emmek istiyordu doktora sordum yererli gelmiyordur dedi ek mama kullandim gunduzleri sutumden verdim bi olcek mama verdim geceleri mama vermeye devam ettim rahatladi
Gzmakman Mutluaile kaka yapıyo. Gazı var biraz kendi de çıkarıyor bende yardım ediyorum. Kilo alımı şuanlık iyi. Bu reddi 2-3 gündür yapıyor
Yusufunannesiaybuke Benim bebegimde oyle 1 ay 24 günlük geceleri 3 dk falan yani gündüzde pek emmiyor bu şekil devam ederse doktora götürücem
Gzmakman Yusufunannesiaybuke kilo kaybederler :( bende ondan korkuyorum aç olan bi bebek nasıl emmez anlayamadım gitti
Niko Emme gücü artmıştır.ondan kısa süre emiyor olabilir.günde 4-5 kez çişli bezi varsa doyıyor demektir
Niko Gzmakman benimde bebegim 1-2 ay arası oyle idi hatta 4-5 günde 1 kaka yapıyordu.dr doyduğunu çişli bez sayısından anlarız demişti
slmdnr cenesi kuvvetlenmis olabilir eskiden 1 saat memede kalirdi simdi 20 dk felan 2.5 aylik... gogsunun bosaldigini anlarsin aslinda cisi kakasi da cok ise doyuyor demektir