deletedmom2200 Kuzular benim hassas ve narin yavrum 🤔 her konuda olduğu gibi bu konuda da cızırtı yaptı 5 gün sonra ek gıda tadımlarına başlayacağız ama geçen hafta kontrolünde kilo kaybetmiş ve gece yatarken devam sütü içebilir annenin sütü yetersizse dendi. Bizde koştur koştur gittik Hipp combiotic infant milk aldık hazırlanmış bebek sütü 0-6 ay arası için. Ama bizimki 3 gündür deniyoruz asla içmiyor geri tükürüyor geceye kadar sütüm azalıyor gibi geldi sanki yetmiyor doymuyor zırt pırt uyanıyor haliyle 😭 böyle durum yaşayan anne oldu mu hangi markaları denediniz ne yaptınız ek gıdayı da kabul etmeyecek gibi duruyor sıpa 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Melek01 deletedmom2200 Cnm mamayı werirken biberona biraz lokum sür bizdede ilk öyleydi o lokumu sürdm tatlı bi tad aldımı hemen tutyo
Deletedmom345 deletedmom2200 Hipp combiotik gazlı bebekler için ama siz o dönemi aşmışsınız.Hipp in kaşık mamasını denediniz mi? Ya da gece mamasını?
Hazal deletedmom2200 hipp kaşık maması tavsiye ederim. Devam sütüyle yaparsanız daha faydalı olacaktır. Beğenmezse içine elma armut muz gibi meyveleri püre haline getirip verebilrsiniz. Tabi ki once doktorunuza danışarak😊
Zeynepkaya deletedmom2200 canım ben kaşık maması veriyorum gece uykusundan önce istediği kadar yiyor sonra emzir yorum yatarken gece uykusuna geçiyor Bi daha sabah altıya kadar kalkmıyor deneyin derim
deletedmom2200 Melek01 olabilir aslında farklı şeyler tadabilir büyüdü çok şükür deneyeceğim canım umarım işe yarar 🥰
deletedmom2200 Deletedmom345 kaşık maması nasıl oluyor canım hem bebek sütü hemde toz mama aldık ama hiçbirini beceremedik 🤦♀️ Bunlar farklı mı dediklerinden epeyce bilgisizim bu konuda cahilliğim affola 😔
Deletedmom345 deletedmom2200 Estağfurullah canım ne cahilliği☺️Annelik serüveninde hepimizin zorlu maceraları var.Kaşık maması muhallebi kıvamında oluyor kaşıkla yediriyorsunuz.İçine meyve rendesi katıp tatlandırabilirsiniz.Belki o şekilde sever minnoş:)
Zeynepkaya deletedmom2200 bebelac deneye bilirsin altı aylık olanlardan al pişmeden su katıp veriliyor inşallah yer
Biricik Bende tadım zamanı meyve vermek yararlı degil şekerli sonuçta meyveler ve bebek daha sebzeleri taşmadan tatlı meyve yicek bence doktorunuz sizi en iyi şekilde bilgilendirecektir