Poyraz_Efem Kızlar 3 buçuk aylık bebeğim var. Mama yiyor günde 1 tane bebek bisküvisi versem sulandırıp olur mu Çünkü mamayı çok zor yiyor. Hiç bir şekilde severek yemiyor bu yüzden de kilo çok az alıyor. Yardımcı olur musunuz
Zekimurendebizigorecekmi Poyraz_Efem Bence öyle birşey yapma daha sindirim sistemi onu sindirebilecek güçte değil .. en güzeli emzirmek olmuyorsa kullandığınız mamaya devam edin bence 180 gün bekleyin diyor bütün drlar bu tarz gıdalar için
hulyadurmus Poyraz_Efem Kuzum daha çok küçük bebeğin böyle birşey yapma derim ben mamani değiştirmeyi denedin mi ?
yildiz7 Poyraz_Efem hazır olanı değil de kendin yapıp verebilirsin bence sindirimi zor olur ama canım çok çok zor durumdaysa bebek kilo alımı iyi değilse doktorunuza bir danışın Benim bebeğim de gelişim geriliği vardı ve kilo alımı iyi değildi 4aylik olunca ek gıdaya başlattı doktor
hulyadurmus Poyraz_Efem Ah kuzum benim ya vardır belki denemediğin benim arkadaşımın bebeği de böyleydi hipp markasını aldılar çok sevdi denedin mi
Zekimurendebizigorecekmi Poyraz_Efem Değiştirebilrisiniz mamayı bizim kızda bebelac yemedi mesela aptamili sevdi .. sizde böyle böyle deneye deneye bulacaksınızdır seveceği mamayı :)
Fatmaclk Bebe büskivisi çok zararlı bizler bile yememeliyiz kaldı ki 3 buçuk aylık bebek hiç yememeli bence yedirmeyin