Aysegul24052020 Bizim avent 0-6 biberonumuz kırıldı. Arada mama veya sağdığım sütü içiyordu ben hastaneye vs gidince. Yenisini artık suluktan içer diyerek almadım. Avent alıştırma bardağı aldım 6 aydan sonrası için ama ağzı büyük su içmekte zorlandı gezine kaçırdı hep. Yeni yeni içiyor 1 yaşında. Benim yaşadığım sorun bu şekilde umarım siz yaşamazsınız ama aklınızda olsun diye yazayım dedim