Kızlar 4 ay önce doğum yaptım , annem karnını sar göbek kalır dedi ama ben lohusa terlemesi göğüs yarası bi yandan umursamadım ve çok pişmanım şuan karnım 3 aylık hamile gibi ve aynaya baktığım her an psikolojim bozuluyor moralim bozuluyor kısa boyluyum karnım çok çirkin 😔😔 gider mi sizce ilerde emziriyorum diyet yapamam şuan ama ek gıdaya geçince biraz olsun yememeye çalışacağım 😔😔