bus1 Merhaba hanımlar. İki hafta önce sezeryan ile doğum yaptım alt tarafimda kıllar çıkmaya başladı nasıl aldınız sizler ağda hemen yapamam jiletle de pek almak istemiyorum siz nasıl yapmistiniz orasinin temizliğini ve nekadar süre sonra
Mom0982 bus1 ben iki ay sonra aldım ama lazere gittiğim için çok az çıkmıştı.sakın ağda yapma iyileşene kadar.deriyi çekerken yaran sarsılabilir