Hanımlar iyi akşamlar bes bucuk aylik bir kızım var sallanarak uyuyordu normalde yaklasik bir on bes gün once bıraktık pispislayarak uyuyordu yalnız şu son üç gündür beşiğini gördüğünde cildirircasina ağlıyor ayagima aliyorum olmuyor yatagima koyuyorum olmuyor uykusuzluktan perisan vaziyette ama uyumuyor ve o kadar icli agliyor ki içim parcalaniyor (normalde hep besiginde yatardi hatta her gittiğimiz yere beşiğini de gotururduk)