Bugün doktora gittim dişlerine baktı ve diş çıkarabilir dedi ellerini yediği için, salya ve tükürüğümüzde var fakat onlar gazdan da olabilir dedi doktorumuz. Dehşet gaz sancımız var, her akşam 18.30-21.00 arası cocuga bir şeyler oluyor kriz geliyor. Diş için çok erken değil mi?