deleted2310 canım bende Bülent samlıya götürüyorum ama sünneti hiç konuşmadık 😏 bende devlette olsun istiyorum hatta sıcaklar gelmeden yaptıralım diyorum devlette şehir Hastanesi temiz hiç konuştunuz mu şehir hastanesi ile bi ücret veya ekstra bişey var mı acaba