İki ay önce pozitiftik atlattık çok şükür 🙏🏽 şimdi herşeyden nem kapar oldum. Baş ağrım çok olmuştu. Bugün geçmeyen bir baş ağrım var yine. İçim sıkıştı acaba mı diye düşünmekten. Şu zıkkım virüs bitene kadar ben akıl sağlığımı yitirmezssem iyidir. VAr mı etrafınızda ikinci kez olan duydunuz mu hiç?