Kagan123 Merhaba ben kasık ağrısı ile gittim bugün jinekoloji doktoru smear testi yaptı birde böyle bir ultrason görüntüsü var elimde ama doktordan çıkınca baktım bende üç tane birşey var ama anlayan var mi Acaba resmî yüklüyorum şimdi
balkupum9 Kagan123 kist olabilir korkmayın. Çoğu kadında olabilir kendiliğinden adet oldukça kaybolabiliyor. Çok önemli olsa söylerdi doktor