Anneler.bi sorum olacaktı bebeğimin boyun bölgesinde kızarık ve küçük sivilceler çıkmış neden oldu bilmiyorum Dalin şampuan kullanıyorum ondan olabilir mi birde slepy bez kullanıyordum sizdirdigi için değiştirdim bimdeki Jenny wely bezi aldım daha önce kullanmaya başladım ama dün bacak kenarında aralarında kızarıklık ve küçük sivilceler çıkmış bezden mi yoksa şampuan dan mi bilemedim bide mamayı değiştirdim kan ilacinada.basladim sizinde öle oldu mu ?