Meryemtuysuz Kızlar 2 aylık oğlum var , acıksada ıkınıyo uykusu gelsede ıkınıyo gazı olsada ıkınıyo ben anlayamıyorum mesela bugün ellerini yüzüne sürtüyodu uykusu geldiğini anladım böyle işaretler yada dilinden anlayan var mı gözlemlediğiniz ?
Tugce6767 Meryemtuysuz canım ıkınma kesinlikle gazdan kaynaklı,ben 4 ay sab simplex kullandım gaz yüzünden ,5 aylıkkn kendiliğinden geçti
Prens0205 Meryemtuysuz ıkınması gazdan olur acıkınca ağlar yani bizim ki evi ayağa kaldırıyordu 2 saatte bir emziriyordum 2 saniye göğsümü açana kadar ev inliyordu paşam açlığa tahammül edemez hala da öyle uykusu yani gazını çıkarınca zaten uyuyordu çok gazlı bir bebekte değildi
Elisaayten Meryemtuysuz ben aglama şeklinden ne istediğini anliyorum sıkıldığında farkli tonla bağırır aciktigin da farkli uykusu gelince farkli bağırır veya aglar ozellikle cok uykusu gelipte kendi uyuyamadığı zaman gozleri kızarır oyun istediğinde farkli sesler çıkartır içgüdüsel sanirim cunku sadece ben anlayabiliyorum nedenini
Meryemtuysuz Tugce6767 günde 3 kez 15 damla kullanıyorum bende aynı damlayı ama bazen veriyorum bazen vermiyorum
Tugce6767 Meryemtuysuz bende günde 4 kez 15 damla veriyordum ,düzgün kullanmak çok önemli ben sabah 6 -12 gece 6-12 şeklinde veriyordum.2 haftada baya etkisini gösteriyor ,sonrasındada verdikçe ıkınma hafidliyor canım.benim uyukular bile bu damla sayesinde düzene girdi