Arimaya 3 aylık kızım akşam 7-8 gibi çok ağlıyor memeyi çekiştiriyor ancak sallayarak uyku arası emziriyorum. Bu şekilde emerek uyuyor gece uykusunu. Acaba sütüm akşamları azalıyor mu ? Gerçi emdikçe gelir ama neden böyle oluyor anlamıyorum. Aynısını yaşayan var mı?
Emirin_Annesi10 Arimaya o saatlerde gazı bunaltıyor olabilir canım benim oğlumunda belirli saatlerde yutuyor gaz sancısı
Hazalperi Arimaya bende aynı durumdayım kızım 2 ay 15 günlük akşam olunca 6 dan snra sütüm azalıyor sanki meme de ağlıyor çekiştiriyor memeyi bırakıyor iki gündür rezene çayı ile birlikte kuru dut yiyorum günde 3 kere baya fark etti gibi şuan sıkıntısız emiyor
Toprak2509 Arimaya evt bnde aynısını yasıyorum. Akşam azalıyor. Uyumuyor aglıyor. Bestlak damla işe yarıyor sanki denediniz mi
Arimaya Beyaz gürültüyle sallıyorum ayaklarını çekiyor sallarken de sürekli. Biraz uykuya dalıyor öyle bir emzirerek yatırıyorum. Yetememe korkusu çok kötü gerçekten.sürekli aç mı acaba diye düşünmekten yoruldum 😔
Emirin_Annesi10 Arimaya sütün0 sağıp baktınmu canım? Neden yetemeyesinki. 1aylıktan beri gaz sancısı çekiyorz biz kıvrana kıvrana sabahı ediyorz anne olarak elimizden geleni ve fazlasını yapıyoruz kendini yıpratma lütfen ❤
Arimaya Hazalperi ben de gün içinde çok tüketiyorum onları. Promalt rezene anne çayı kuru dut. İnanın denemediğim şey yok ama gene de şarıl şarıl değil tabi de kızıma yetiyor çok şükür diyorum
Arimaya Emirin_Annesi10 makinem var ama ilk kızımda meme reddi olduğu için uzun süre süt sağmıştım artık yüzünü bile görmek istemiyorum makinenin 😕 en az bir kez kaka yapıyor gün içinde 10un üzerinde de çiş. 6 kg şu an. Bunlara dayanarak yettiğini düşünüyorum. Doktorumuzla beraber karar veriyoruz tabi kilo takibine göre
Emirin_Annesi10 Arimaya gayet güzel kilosu ve çişli bezi varmıs canım yetiyormus bak mis gibi kendine sıkıntı yapma😍
bsagm Arimaya Süt akşamları daha az ama besin değeri daha yüksek olarak üretilir. Böyle düşünerek kendinizi üzmeyin. Strese sokmayın.
Arimaya bsagm teşekkür ederim. Akşam sütleri yağlı olduğu için memeler yumuşak olur diyorlar. Doğru demek ki 😊
Emirin_Annesi10 Arimaya zaten en büyük düşman kendimiziz pskolojikmen iyi hissedersen da ha iyi verim alıyorsun canım emin ol
BasakAzra Arkadaşlar selam,bende her şeyi denedim süt olsun diye çaylar,incir,dut kurusu.. Ama bende sütü en çok yapan e bebek den aldığım promalt kurabiye oldu resmen göğüslerim taştı .size de tavsiye ederim..
Baloglanannesii Arimaya aynısını yazmak için girdim sen yazmışsın. Sanki akşam özellikle 8 9 dan sonra yorgunluktan mıdır nedendir sanki sütüm azalıyor hatta şuan oğlum ağlıyor çekiştirip çekiştirip kızıyor😔
Eternalove Arimaya aynı durumu bende yaşadım çekip bırakıyor çekip bırakıyor ve sürekli elini ayağını oynatıp huzursuzlanıyordu. Ama ben durumu uykuda çözdüm gündüz güzel uyuttum ve uyku aralığını en fazla 1,5 saat uyanık kalarak ayarladım ve rahatladık. Akşam olunca düzgün emdi ve hemen uykuya daldı