Merhaba kızlar 19 günlük bebeğim var ilk günler 2 saatte 1 besleme yapıyordum emmiyor malesef ya sütümü sağıyordum yada mama veriyordum sarılığı vardı simdi sarılığı azaldı baya ben uyandırmadan kendi kalkıyordu normalde son 2 gündür uyanması 2.5 3 saati buluyor bi sorun olurmu illa 2 saat olması sartmı acaba