Fulyasin08 gizemmmmmm Tabi ki avent, ben avent aldım Manuel yaklaşık 3 ay kullandım çok memnun kaldım. ✌🏻
JrEminJrbusra Bende lansinoh var görümcemindi 4kez el değiştirdi elti görümce ben olmak üzere 😃 elektrikli şuan ben kullanıyorum bebedorun cam biberonlarına da uyuyor,,yaza tekrar eltimin bebeği olcak ona vericem,,maşallah diim çok iyi çıktı