Merhaba sevgili anneler,
Kızım 4 ay 4 günlük süt sağma makinesini hastane çantama koymuştum ama hastanede ihtiyaç duymadım sonrasında mastit oldum o zaman kullandım artık kızım hiç bir şekilde emmiyor bu yüzden makineyi satmayı düşünüyorum tüm parçaları çantası garantisi(daha 1 yıl 5ay var) hiç kullanılmadık parçalar vs her şeyiyle eksiksiz. Ilgilenen olursa fotoğraflarını da gönderebilirim çalışmasını videoya da çekmiştim bunun yerine kızımın başka bir ihtiyacını karşılamak istiyorum.dusunenler olursa ben burdayım sevgili anneler kuzucuklari kucaklarım iyi aksamlar:)