Omerinannesi342 valla canım bunlar her ay bi sendroma giriyorlar.oğlum 10 ay 18 günlük oldu.18 gündür beni mahvetti.en şikayet ettiğim ay bu ayı oldu yani.o kadar gergin ve sinirliyim ki şuan anlatamam.ne uyudu bütün gün ne de 5 dk paçamdan ayrıldı.inanılmaz uykuya direnme var..biraz önce sakinleşti biraz sallıyorum umarım yatat da biraz kafa dinlerim😆😆..gerçi yatsa ne olacak bu defa da sabaha kadar saatte bir kalkıyor sanarsın 40 lı bebek.(rabbim yokluklarını göstermesin)