Herkese iyi akşamlar. Bebeğim 3aylik sürekli titriyor en ufak bi seste titreyip korkuyor sizce bu normal mi doktora danışmalı mıyım? Sırtüstü uyuyamıyor sırf bu yüzden ona sarılıyorum ancak öyle uyuyor yoksa elleriyle de kendisini dakika başı uyandiriyor. Bu bir refleks farkındayım fakat bu çok yoğun olduğu için endişelendim.