Merhaba, bebeğim 4,5 aylık. Sürekli “ıhh” lıyor. Sabahtan akşama kadar. Bir ağrısı olsa hiç durmaz ama yeri geldiğinde gülüyor, sesimize tepki veriyor. Uyuyor, uyanıyor.. Yani günlük yaşantısında bir sorun yok gibi ama devamlı ıhh lamasının nedenini ve çözümünü bulamıyorum… Var mı başından böyle bir şey geçen arkadaşlar!? 😳