annecik344 merhabalar ben doğum yaptığım zaman bebeğim göğüs ucum olmadığı için hiç emmedi ve aptamille başladık 2 ci gün sonra ilk 10 gün kulandım gaz ve kabızlık yaşadık hep pahalıydı hemde bu sorun yaşadım 50 TL ayriyetten gaz damlası alıyodum hep sonra evolviya aldım gaz kabız olmadı ama hem heryerde bulamadım hemde yaramadı herhalde metabolizması çok hızlı çalışıyodu sürekli büyük tuvaletini yapıyordu sma geçtim 2 aylıkken şükür kilo alımı güzel oldu gaz kabızlık yaşamadık 7 aylığız şuan ve hala sma kulanıyorum ☺️