Kmsal78 Ben bugun disimi cektirdim ve doktor sutunu sagip ondan sonra bebege emzirmeye devam et dedi ama ben sagma yapamiyorum gelmiyor sizce sutum bittimi daha 3 aylik bebegim nasil yapicam anlamadim gelmiyorda
Berenniimmmm Kmsal78 sıcak suyla duş aldıktan sonra sagim yapın..eğer sagmaya alışkın değilse de gelmeyebilir
Kmsal78 EymenMomy_ Denedim gelmiyor ki bittimi noldu ama bayadir emzirmeye calisiyorum bestlax damla aldim dun sutum artsin diye onu kullanmaya basladim bittimi napti anlamadim ama doktorum 6 aya kadar gelmeye devam eder demisti
Kmsal78 Zeynepazram Onu emziremiyorum iste simdi dis cektirdim doktor oyle soyleyince sagim yapim dedim gelmedi artik napcam bilmiyorum ki ya arkadaslarin dediklerini uygulayayimda bi
Hunilianne Kmsal78 hiç sağmadıysan memeler sağıma alışık değildir öyle emme gibi süt gelemez. Süt bir anda kesilmez bebek emdikçe gelir. Emzirsen 5 yasına kadar gelmeye devam eder ne 6 ayı. Şimdiden sonra artık emzirebilirsin doktor uyusturucu için öyle söylemiştir süre gectigi için
Kmsal78 Hunilianne sutumu hic sagip atmadim cunku gelmedi emzirsem suan onun etkisi gitmistir dimi yoksa sutte kalmismidir cunku hic sagim yapmadim
MERAL58 Kmsal78 solgar brewer yeast tablet al eczaneden canım günde 6 tane içiyorsun hemen etki yapıyor işe yarıyor