Necla61 Evet kurdum ama benim içime sinmedi açıkçası ayakları oynuyor gibiydi güvenlik kemerleri çok kullanissiz duruyordu ayrıca içi gereksiz büyüktü bence şimdi diğer sandalyeler ile bakınca arada gercejten fark var mesela ikea antilop da gayet uygun bir sandalye ama hem görünüm olarak hemde güvenlik açısından Antilop daha iyi geldi bize