mamdamam30
Ben boncuk ağda koymadım içine 😃 Normal kutu ağda almıştım, onu tencerede ısıtıp makinenin içine döktüm. 1 yılı geçti sanırım hala ısıtıp ısıtıp kullanıyorum çubukla. Sonra bir markette boncuk ağdayı görünce aklıma geldi o makinalar bunları ısıtmak içinmiş demek ki demiştim, kutuyla uğraşmaya gerek yokmuş 😃 Bitince kutu ağda değil boncuk ağda alıcam yani.👍🏻👍🏻