nzlinzlii diyet zamanla etkisini göstermeye başlıyor. Nacizane tavsiyem başka bir doktorun görüşünü de almanız olur. Her bebekte alerji etkilerinin azalma süresi değişir ama kızımda da çoklu gıda alerjisi vardı ve 3 ay civarı hafif gerilemeler oldu sadece. Tam düzelme daha sonra olmaya başladı. Bebeğiniz büyük ihtimalle meme reddi yaşıyor. O yüzden gündüz meme kabul etmiyor. Ama ben birden fazla alerji doktoru ve çocuk doktoruna gittim ve dedikleri şey ne olursa olsun sütünüz varsa devam edeceksiniz, alerjik bebeklerin bağışıklığı için anne sütü çok önemli demişti. Gündüz tam uyanma zamanında daha rahat tutuyorlar memeyi, o anları kaçırmayın. Pilates topunuz varsa üzerinde hafif hafif salınarak deneyin. Yoksa da kucakta hafif sallayarak vermeyi deneyin. Tabi bunlar sadece size önerilerim olur yanlış anlamayın olur mu? 6 ay katı diyet yaptım sadece patates zeytin ekmek ve kuzu eti ve elma ile beslendim. Düşünün kalan herşeye tepki veriyordu kızım. 3 ay da meme reddi ile uğraştım. Ama düzeliyorlar, siz moralinizi yüksek tutun sadece. Bir de almıyorsanız kalsiyum takviyesi alın, osteocare alabilirsiniz. Kullanıyorsanız da içeriğine bir bakın laktoz why gibi süt proteinleri olmasın içinde. Bazen bazı gıdalarda bizim dikkat Etmediğimiz süt ürünleri olabiliyor. Çocuk doktorumuzun verdiği kalsiyumda laktoz vardı mesela.