Meeerveunal Sesa kış başladığından beri benim oğlumda nerdeyse 200 ml içiyor yaşına girmesine 10 gün var yazın 2 biberon içiyordu şimdi 1 normal bence bizde kışım daha az içiyoruz sonuçta