Gardenya canım tam olarak bende de öyleydi durum. 53 günlük bugün. Yeni doğduğunda hattâ 40ına kadar falan sormadigim doktor kalmayacaktı neredeyse. O kadar uyuyordu ki korkuyordum. Sarilik degerini kontrol ettirdim normalin cok az uzerindeydi yani sariliktan degildi uyuması. Emmek icin kaldiriyordum, bazen de kendi uyanıyordu emip geri uyuyordu. 20 saat bile uyuduğu oluyordu. Forumlara dahi yazdim surekli, basına gelen tecrübesi olan var mi diye. Sonuç = tamamen normalmis eğer sarılığı yoksa. Ama emzirmeyi beslemeyi asla es geçme. Bebek ne zaman isterse emzir Maksimum 2 saatte bir emzir. Yoksa sarılık olur. Emiyorsa , kirli bez alabiliyorsan vs bi sorun yoktur bırak uyusun. Bizim bebekler de uyuyan sakin bebeklerdir belki :) Allah sağlık versin bebeklerimize..