Elifezgi Kızlar bebelac mama kullananlar kilo durumunuz nasıl ? Bizde bebelac 1 kullanıyoruz kilo durumuna daha baktırmadım Aptamil geçiş yapmak istiyorum fakat söylenenler daha çok gaz ve kabız yaptığı önerileriniz nedir ?☺️
sevval_5481 Elifezgi canım ben bebelac kullanıyorum gaz d ayapıyor kabızlık da bebekten bebeğe değişiyp ama sma önerriirm
Prensesimaysimamm Elifezgi ben doğduğundan beri bebelac kullandım bi ara aptamil kullandık çok gaz yaptı bizde de sonra bi ara sma kullandık ama kullandığım süre içinde kızım çok huysuz mutsuzdu sevmedi herhalde tekrar bebelac kullanmaya devam ettik memnunum kilosu da gayet yerinde ilerliyor çok şükür
Prensinannesii Elifezgi aptamil kullanıyorum gaz damlası da günde bir defa kaka yapıyor kabızlık olmadı bizde
Prensinannesii Elifezgi gaz yapıyor cnm günde sadece 120 cc flan veriyorum hani bebeğim zaten gazlıydı belkide ondan ama prnesyo iyi geldi kilosu da 15 günde 300 grama yakın almıştı
Elifezgi Prensinannesii biz de gazlı bir bebeğiz yani Aslında her mama gaz yapabilir bence aptamile özel olduğunu düşünmüyorum