Merhaba anneler bebeğim 27 günlük hem beni emiyor hem mama içiyor artık 90 cc oldu o derece ben cok vicdan azabı cekiyorum cok üzülüyorum ama cocugumunda aç oldugunu bile bile ağlatmak istemiyorum (mama vermemin sebebide 4 gün hiç durmadan ağladı ve doğru düzgün uyumadı) acaba aç mı gaz mı derken meğerse karnı doymuyormuş 30 cc 60 cc derken 90 cc ye geçtik çok üzülüyorum doğru mu yapıyorum yanlış mı artık psikolojim çok bozuldu ama emsede doymuyor sütümü arttırmak için bi sürü şey yiyip içiyorum takviye alıyorum sağım yapıyorum elimden gelen herşeyi deniyorum mama vermekte cok zoruma gidiyo sanki kötü bişey yapıyormuşum gibi vicdan azabı çekiyorum her seferinde az vermeye calıssam mamayı bu seferde ağlıyo uyumuyo sonra tekrar mama yapıp veriyorum emiyo mama alıyo inanın anlamadım cıldırmak üzereyim cok üzülüyorum böyle durumlar yaşayan oldu mu pazartesi doktora gidicez 1. Ayımız doktor ne dicek ne yorum yapcak beni rahatlatcak mı yoksa aa sen kötü bişey yapmıssın falan mı dicek artık ne düşünceğimi şaşırdım çok üzülüyorum kabullenemiyorum lohusalık mı anne psikolojisi mi inanın bilmiyorum günler nasıl geçiyo kendime zehir ediyorum bebeğimede verimli olamıyorum belki öyle düşünmekten onada üzülüyorum sonra elim kolum bağlı gibi hissediyorum..