Alpingo Kızlar bebeğimi banyo yaptırırken gördüm ayak baş parmağı kızarmıs ve tırnak batması olmuş doktormza yazdım ama dönmedi..sizlerin başına gelen var mı
Sinemmeric Alpingo benim oğlumda da olmuştu teramisin sürüp çorap taktım ertesi günü iltihabını almıştı geçmişti
Unknown Alpingo Oğlumda da oluyor sürekli. Bacoderm diye bir krem var sürekli bulundurun evde , oldukça sürersiniz demişti doktor.
AnnesininUmutu Alpingo Bizimde sürekli oluyor bir ara iltihap da oldu. Doktor tavsiyesiyle antibiyotikli krem (bacoderm) kullandık geçti çok şükür. Tırnaklarını banyodan sonra kesin ve çok derin olmasın zamanla geçiyor.
Minikbirkalp Bizim el tırnaklarımız oluyor genelde ama geçiyor doktora sordum çok derin kesme dedi çok derin kesmesem de oluyor 🤷
imhotep Alpingo biz de yaşadık, tırnağını düz kesmek gerekiyor ki batmasın. Bi de şişip kızarınca antibiyotik li krem vermişti hekimimiz geçti o şekilde ama düz kesmeyince tekrarlıyor dikkat etmeli. Geçmiş olsun
gozpariltisi Alpingo benim oğlumda da oldu furcidin krem verdi doktor ve tırnaklarını kesme dedi çok şükür şimdi düzeldi
gozpariltisi Alya88 hemen geçmesini beklemeyin bide doktor merak etme canı yanmaz demişti yaklaşık 2 hasta sürdü geçmesi