Kızlar oğlum 13 bucuk aylık. 1 yıldır cerazetta kullanıyodum ama hiç adet olmadım bu yüzden yasmin e geçmek istiyorm. Sütün tadı değişir mi. Oğlumu 2 yaşına kadar emzirmek istiyorm. Emzirirken yasmin kullanan var mı sütün tadı bozuldu mu bebekleriniz emmeyi bıraktı mı