Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 11 aylık olacak ama ne emekliyor ne yürüyor koyduğum gibi duruyor her yerde önceden ayaklarını karnına çekiyordu sırf bu yüzden çok karşı olduğum yürüteci bile aldım artık bacakları kuvvetlendi ayaklarını basıyor ama hiç uğraşmıyor sürünmüyor sıralamıyor biliyorum her bebek gelişimi farklı ama belki tavsiye verecek birileri çıkar nasıl yardımcı olabilirim