bukiibukii canım unibabynin içeriği çokda iyi değil diye okumuştum yumuşatıcı falan içeriyormuş içeriğinde ve birkaç madde daha vardı içeriği iyi değil instegramda mühendisinoğlu diye bir sayfa var ben onu takip ediyorum içeriklerini çok güzel anlatıyor duymuşsunuzdur belki bakın isterseniz ben duru granül sabun kullanıyorum çift durulama yapıyorum gene memnunum ama bir kaç kez bazen kıyafetlerin üzerinde kalıntı olarak kalıyor gibi daha iyi araştırma yapıp başka bir deterjanada geçebilirim canım deterjanda çok önemli ben ütü olayını bırakmıştım ama egzamadan sonra zıbını ağız mendillerini falan ütülüyorum kıyafetleri değil çok kırışıksa belki