Ayazz444 bende hiç kullanmadım kızıma da onun iki çeşidi var biri normal de kullanılan digeride havale geçiren bebeklerde kullanılıyor onu bir araştır istersen . Hafif ateşi var demişsin de bildiğim kadarıyla 39.5 üzeri olmadan doktorlar fitil onermiyor . Ateşi varsa kıyafetlerini incelt yine düşmezse ılık duş yada calpol verebilirsin canım sürekli takip et ateşini