Benim bebegimde sozcukler olam kartlar ve kitaplar cok işime yaradı, 1yasında hic bir kelimesi yoktu 14-15ayından itibaren daha cok konuşmaya basladım önceleri de konusurdum ama şimdi goz teması kurarak her şeyi ama her şeyi anlatıyorum ,tüm gun ya konusuruz ya şarkı soyleriz kesinlikle susmuyoruz diyebilirim,zaten hep yanımızdalar benimki yanlız basına oynamaz mesela hic, bu yuzden bende yanımdayken konuşurum birlikte kek yaparız kekin tüm tarifini veririm ona vanilyayı galan icine dokmesine izn veririm ne yaptıgınu soylerim , camasır makinesinin nasıl calıştıgını anlatıyorum mesela , parka gidiyoruz gorduyu onun dikkatini ceken her şeyi anlatıyroum , ona yonelik konuşun o neye bakıyorsa o anda ne dikkatindeyse o şeyin ismini defalarca kullanın, mesela benim oglum böcek kelimesini nasıl ögrendi evimizde hamam böcegi gorduk onun üzerine o kadar konuştum ki hemen kaptı o sözcugu , gül diyo mesela onu kitaptakı gül resmlerine gül gül gül ritmik sekikde diyerek ögretmişdim bi baktim parkdakı gülü gösterip soyluyor, yani ritmik seyleri de cabuk soylerler, bunu bende malesef yapıyorum bazen ama yapmamalıyız, yani bebege bir sozcugu mesela” hadi oglum ekmek de” hadi su de” soylersek baskı yapmış oluyoruz boyle oluncada inatlaşıp hic konuşmuyorlar , siz konuşun anlatın her bebegin gelişimi farklidir bir bakıcaksınız ögretdiginiz herrr şeyi geri verecektir♥️ (Tabiki doktor muayenesinde sıkıntı yok dediyse)