Hanımlar çocugumda geçmeyen başgamlı öksürk var sabah akşam hava veriyorum ve antibiyotikte kullanıyorum ancak göğsünde ki hırıltıda gitmedi balgamda atamıyo. Doktorumuza danıstım antibiyotik başlattı kullanıyoruz ama beçmiyo malesef. Prospan bisolnatur vs yada evde 11 ay için doğal balgam söktürücü ve öksürük için tarif verebilir misiniz?
zeytinyagı ile göğsünü ovup mendil koyuyorum ayak altlarınada ili günde bir baby vicks sürüyorum. Ama malesef bi gelişme yok