Ben 32′den sonra ayrılmıştım doğum öncesi 4338 aldım daha sonra 2560 aldım bir de doğum sonrasının birinci kısmı 2560 tı Bir de 2. kısmı varmış ikinci kısımda onaylandı ama henüz yatmadı bu arada maaşım asgari ücretin %10 fazlası ne kadar yatacak hiç ben de bilmiyorum