Merhaba arkadaşlar bu konuda bilgisi olan yazarsa sevinirim benim eniştem kalın bağırsak iltihabi kaç sefer endoskopi yapıldı sadece ilaç önerildi onun dışında pek bir açıklama yapılmadı ablam baya endişeli buraya yazmak aklıma geldi yaşayan oldumu çevresinde bilgisi olan🥺