RoyBoy Anneler merhaba. Oğluma salı günü rotavirus aşısı 1. Dozu verildi. Çarşamba gecesinden beri kakası yeşermeye başladı. Aşının böyle bir yan etkisi var mı bildiğiniz? Varsa ne kadar suruyo? Q
Cherryblossom RoyBoy yeşil kaka sorun degil endise etmeyin. Rotadan sonra olmasi konusunda fikrim yok ama…
Ruveyda RoyBoy merhaba nerde yaptırdınız acaba benmde prematüre oglum var ve 3aylıkken yapılması gerkyomusta
Atelci Ruveyda aşıyı eczaneden alıp sağlıj ocağında yaptırabilirsin canım ama eczaneni bi ara önceden sipariş ver bulamayabilirsin
RoyBoy Ruveyda merhaba oğlumun doktoru yaptı ücreti karşılığında. Ama saglik ocağındaki hemşire eczaneden satın alıp getir bende yapabilirim demişti. Zaten ağizdan verildiği için evde kendiniz bile verebilirsiniz sanırım.
Deletedmom87 RoyBoy rota ağır bir aşı. ayrıntılı araştırmalısınız bence. çok geçmiş olsun. inşaAllah herhangi bir şey yoktur. Rabbim acilen şifalarınızı versin.