Adetim 4 gün gecikti normalde adet öncesi agrım olurdu hiç bir şey yok inşallah normal bir gecikmedir pek bi olasılık yok diyorum kendi kendime sonra ya hamileysem diyorum korunuyoruz ama of çok korkuyorum şu sıralar bi insan ne kadar hazır hissetmezse o kadar hazır değilim hiç maddi manevî oğlumu ihmal etmek istemiyorum yarın test alıp yapacam inşallah negatif çıkar 🙄