BuseKeremBuglem Kızım 3 buçuk aylık 4. Ayda kan damlasına başlayacağımızı söyledi doktorumuz kullanan varmı acaba bebekte huy değişikliği falan yapıyor mu ??
Gamze-S BuseKeremBuglem 4. Ay aşısına gittiğimizde sağlık ocağı bize de verdi ama kan değerine falan bakılmadı. 5. Ayında doktoruna da götürdüm oda Demir ilacına başladınız mı diye sordu. Sağlık ocağının verdiği sadece bazı bebeklerde kabızlık yapabiliyormuş ama çok şükür bizde bişey olmadı
Alinduru BuseKeremBuglem kan değerlerinde sorun yoksa pek önerilmiyor. Bizim doktorumuz Prof ve ben kendisine gerçekten güvenirim. 1 yaşına kadar hep tahlil yaptı kontrol etti ve hiç kullanmadık. Şuan 13 aylık yine değeri sınırın altında değil ama biraz düştü o yüzden beslenmesine dikkat et istersen damla da kullanabilirsin dedi.
Eylulmasal08 BuseKeremBuglem hayir bakilmadi ama saglik bakanligi bu ayda kullanilmasi gerekiyor diyor buyuk kizimdada basladim 6 aylik olunca kan verdik kullanmaya gerek yok diyince kestik pekmez ile devam ettik kucuk kizimda suan 4.5 aylik oda 6 aylik olunca kan vercez ona gore devam edicez