_dobraanne_ Kuzum benim oğlum 15 günlükken çektik gaz sorunu şükür 41 günlük olduk bitti denecek kdar az alt kıyafetini çıkar beziyle kaldın bi yandan emzirirken konuşarak karnını yavaşca ov ve o kimyon çayını ltfrn bebeğine içirme çünki tadı kötü günde 2 bardak sen iç ve yemeklere attığımız kimyonu 2 tabak yoğurtla kendin tüket gaz yapacak yemek yerken de kimyon kullan ki sende bebeğin De rahatlasın bide bacaklarını hareket ettir Dr diyenler olmuş veriyolar bi gaz ilacı bi iki saat rahatlatıyo sonra o gaz sancısının ktı katını tekrar çekiyo bebek biz acillerde gözümüzü açtık sabahdan bi başlardı ağlamaya gecelere kadar hastanede denilen tek set o kadar gazı var ki olurdu bebeğine bi çay kaşığı her gün hakiki zeytin yağı içir bağırsaklarını rahatlatır kakasını da yapar gazını da çıkarmış olur ama sen kimyon çayını ve yoğurtlu kimyonu ye
Yedikleri ortalama 7-8 saat içinde süte dönüşüyor ve gaz yapan şeyleri arka arkaya yeme lütfen brokoli mercimek kuru nohut fasülye yeşil fasülye ve bulgur bunlar en en çok hasan yapanlar ama yememezlikte yapma çünki bebek halen senden besleniyor vitamine ihtiyacı var